2009. július 1., szerda

csak egy egyszeru hetkoznap

He-he! :)))
Tudtam, hogy ki fogok kapni az elozo bejegyzesemert. :)
Es nana, hogy direkt volt!

Azt mar irtam, hogy a farm kornyeken hatalmas elkeritett teruletek vannak, ahol lovakat es bikakat nevelnek, vagy kukoricat, zabot es nemtommiket termelnek. Szoval van egy ut, azon lehet kozlekedni, jobbra-balra vegtelen kerites.



Az volt a feladat, hogy hat kancat es egy csikot vigyunk be a mezorol a hazhoz. Kb. harom kilometer az uton. Osszegyujtottuk a lovakat, es vartunk ket fiura, akik segiteni jottek. Szerencsere kestek, igy nem tudtunk a elindulni a megbeszelt idopontban. Ott alltunk tehat a mezon, meg a keritesen belul. Egyszer csak valami furcsa robajt hallunk. A szabadsag mamoratol hajtva negy bohom nagy bika trappolt boldogan az uton. Hasonloak mint a lenti, csak tarkak, es meg nagyobb szarvuk volt. (tizszer ekkora! vagy nem is: szazszor ekkora!) A bikakat pedig a gazdajuk uldozte egy traktorral. :) Porszem hullott valahol a gepezetbe, es elszabadultak az allatok.

Szerencsenk, hogy nem indultunk elobb. Izgalmas randi lett volna: a lovak, a bikak es az emberek a korulzart uton. A lovak tuti, hogy elvagtatnak, mi meg ott maradunk a bikakkal, meg az oket uldozo traktorral. Vajon a bikak merre indultak volna? Felenk? Vagy a traktor fele? Vagy ezzel kar foglalkozni?

Hat csak ennyi tortent. :)

Szombattol ismet szabadsagon leszek, megnezem Sintrat es az oceant. Szerda tajekan szedulok vissza a farmra. Es varom Ilaek erkezeset. Bizony am! Itt vagyok a finisben!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát én biztos jól betojtam volna egy ilyen találkozótól. Szeretem nézni az ilyen állatokat, meg hozzájuk érni is, hiszen olyan nagyok, viszont rettentően tudok félni is tőlük, hiszen olyan nagyok.
Tényleg jó, hogy késtek a srácok...