2009. június 19., péntek

Kigyos sztori 2.

Termeszetesen csuszo-maszo baratunk megvarta, hogy visszaterjek Lisszabonbol es egyedul legyek a farmon. Ekkor kerult elo. Egyszercsak ott volt koztem es a nyitott lakasajtom kozott. Szivbajt kaptam. Ha bemaszik a kecoba, megorulok! Sehol egy aso, kapa vagy nagyharang (meg az is jo lett volna) amit hasznalhatnek, minden bezarva a lovakhoz. Csak egy sepru volt elol, a kecomban...
Ha elmegyek szerszamert, akkor szem elol tevesztem, es ismet nem fogjuk tudni merre maszkal. Hatraltam es vartam hogyan dont: bemaszik a huvos lakasba es elhelyezkedik valahol, vagy nekivag az udvarnak. Szerencsere szabad szellem volt, kis ido mulva elindult...a lakokocsi fele. O, ne! Kezdodik elolrol! Felmaszik a kereken es nem latjuk napokig. De kalandos kedvvel ebredt, igy tovabbindult, szerencsere az egyetlen kijarat iranyaba. Ekkora megszereztem a seprut, es probaltam terelgetni ot. Kozben azon gondolkodtam, hogy lehetne humanusan megoldani a helyzetet, anelkul, hogy ver folyna.
Es igen! Sikerult kisoprogetni a kapu alatt, bar mindig vissza akart maszni. Es a kapu vegen, mikor elert egy nagy lyukhoz, gyorsabb volt nalam, es vissza tudott pattanni az udvarba. Szerencsem volt, mert a szomszed eszrevette a kigyosoprogetesemet es jott segiteni egy asoval...
Nem reszletezem. Nagyon nem szerettem a kovetkezo perceket, es ertem mar Ruskat, a finn lanyt, aki miutan megolt a farmon egy hasonlo meretu kigyot, nem tert magahoz fel napig.

1 megjegyzés:

Sziszo írta...

Szia Saci. Na ezt is megéltem. Első bejegyzést írhatok a blogodba, amit jelentek immáron végigolvastam! Több javaslatom is van a számodra, de egybe besűrítem: írj egy könyvet! Bármilyet! Ugyanis olyannyira jól szórakoztam a blogbejegyzések olvasásakor, mint pl. egy Vyvan Fable könyvön. És ez már úgyhiszem jó!!! Szórakoztató, részletes, életszagú. És ennél több nem kell egy könyvhöz! Hiányoltam így a vége felé csodás képeidet, de talán ha hazajössz majd teszel fel a netre belőlük, hogy mi is gyönyörködhessünk bennük! A kígyót sajnálom, de inkább ő, mint TE. Viszont ha van seprűd, bejárhatod a környéket:) bocs, csak vicc volt, nem tudtam kihagyni. Bár mi nem vagyunk nagyon jó barátnők, de azért remélem épségben hazaérsz, tudod Magyarország vár!
UI: Remélem egy túlélőtúrán még találkozunk!!!!
Sziszó.